Powered By Blogger

Tuesday 30 April 2013

PESTA BUKU

Assalamualaikum wbt semua...:)
Untuk isu kali saya nak cerita sikit la tentang "Pesta Buku Antarabangsa." Sudah tentu ramai yang tertarik dengan pesta buku terutama bagi mereka yang bergelar "ulat buku." hehe...:)

Pesta buku ini diadakan di PWTC, Kuala Lumpur yaang berlangsung dari 26/4 - 5/5.
Seminggu tu...lama kot...hihi..tapi yang sedihnya, saya tak berpeluang untuk ke sana sebab duk jauh sangat...#KEDAH...sobssss....:'(

Sedih jugak la sebab teringin sangat nak pergi sana. Ada la beberapa buku yang saya teringin sangat-sangat nak beli. Antaranya buku ini:
 

Bagi mereka yang mengenali Hilal Asyraf, pastinya menginginkan novel terbaru dari beliau. okay...cerita dia lagu nie...novel Simfoni Cinta ini hanya dijual melalui "online." Saya mempunyai beberapa koleksi buku beliau.

Okay, dipendekkan cerita, buku ini dijual secara umum di pesta buku ini memandangkan saudara Hilal ada membuka "booth" di sana. Nak dijadikan cerita, secara tiba-tiba ada seorang kawan saya tanya adakah saya benar-benar berminat dengan novel ini. Saya pun kata "mestilaaaaaaa."

Dan kawan saya tu menawarkan untuk membeli novel ini untuk saya. Hari ini kawan saya pergi la ke PWTC. Mungkin rezeki saya la kot, kawan saya cakap, "weyh, aku sampai ja kat booth Sinergi Ilmu tengok-tengok saudara Hilal dah ada dekat situ." 

Alhamdulillah, kawan saya dah belikan novel ini untuk saya. Tapi naik semester baru nanti baru la boleh baca. Lagi satu, kawan saya berjaya dapatkan autograf dia jugak..terima kasih banyak-banyak Nurul Hanis Izzati. :')




Nama saya dah jadi "Nazeefa Jamil". haha...dah terkeluar tajuk...hmmm....tapi tak pa..bukan senang nak dapat "signature" seorang novelis tau..bersyukur laa...:D

Sekian.

2 comments: